Succesverhalen

Wij ondersteunen de groei van jouw e-commerce bedrijf.

Je bent op zoek naar een e-commerce verpakking, maar je weet nog niet goed wat je wil.

Laat je inspireren door de succesverhalen over oplossingen die wij voor onze klanten gerealiseerd hebben.

We hebben klanten in veel verschillende sectoren. Hieronder zie je een greep uit de oplossingen, voor elk van hen op maat gemaakt.

De oplossingen op deze pagina zijn allemaal verschillend. Elk e-commerce bedrijf heeft verschillende doelen, dus ook verschillende verpakkingsbehoeften.

Meer weten over de verschillende functies die een verpakking kan vervullen? Ga naar de pagina Oplossingen en lees hier meer over.

Ben je juist benieuwd naar de sectoren waarin wij ervaring en expertise hebben? Klik dan hier en ontdek alles over verpakkingen voor bijvoorbeeld Health & Beauty, kleding en automotive.

Laatste vraag. Ben je enthousiast geraakt door alle succesverhalen over e-commerce verpakkingen? Neem dan direct contact met ons op.

Lustibox

Lustibox

Lustibox is een startup bedrijf dat het gemakkelijk maakt om gezond te snacken. Ze leveren online bestelde boxen voor families, sportievelingen en een classic variant en zetten het in de zakelijke en consumentenmarkt als een investering in gezondheid. Danielle Boesjes van Lustibox merkte dat er veel mensen moeite hebben met het maken van gezonde keuzes voor tussendoortjes. De op smaak geteste producten worden verpakt in een mooie doos, ontwikkeld door Smurfit Kappa, waardoor het pakketje ontvangen een feestje is!

Enjoy Flowers

Enjoy Flowers

Smurfit Kappa heeft een e-commerce verpakkingsoplossing gecreëerd, die bij een leverancier van verse bloemen heeft geleid tot een forse stijging van de verkoop van het merk ‘Enjoy Flowers’. Enjoy Flowers had Smurfit Kappa benaderd om een duurzame verpakking voor online klanten te creëren, die bestand was tegen een complexe e-commerce supply chain van Colombia naar de Verenigde Staten en daarbij de kwaliteit en versheid van de bloemen behield. De nieuwe verpakking had een onmiddellijke impact; de omzet van een bruidsboeketlijn die een jaar geleden werd geïntroduceerd, steeg met 300%.

Over het nieuwe product zei Alejandro Herrera van Enjoy Flowers: “Onze boeketten worden op bestelling gemaakt en rechtstreeks van de boerderij in Colombia naar de huizen van onze klanten in de Verenigde Staten verzonden, dus het was voor ons absoluut noodzakelijk dat de verpakking de versheid en kwaliteit zou garanderen en toch een wow-ervaring voor de klanten leverde.”

EBay

Ebay

Verpakkingen spelen een belangrijke rol in de merkbeleving. Daarom is het van essentieel belang om bij (re)branding ook naar de verpakking te kijken. EBay wist dat ook. Zij vroegen ons om de verpakkingen in lijn te brengen met hun rebranding en hun merk tot leven te brengen bij hun 187 miljoen kopers wereldwijd.

Zij stelden de volgende kaders: de op maat gemaakte verpakkingsreferenties moesten voldoen aan de kosten-, kwaliteits- en kwantiteitsbehoeften van de Britse kleine bedrijven die op eBay verkopen. Daarnaast wilden zij eBay-kopers een consistente bezorg- en unboxing-ervaring bieden.

Het resultaat? Een nieuwe, duurzame lijn met 14 referenties, met al meer dan 20.000 positieve klantreacties.

Ik wens eraan herinnerd te worden

Créneau auquel je souhaite être joint*:

Ce matin (9h-13h)Demain matin (9h-13h)Cet après-midi (13h-19h)Demain après-midi (13h-19h)

*Informations obligatoires